Известие

Collapse
No announcement yet.

Кабели за свещите???

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Кабели за свещите???

    Някой знае ли каде се продават кабели за свещите в Пловдив,колата е Алфа 33 1.7 16в 92'. Днес обиколих почри всички магазини за италиански части и отговора беше... или няма или... 150лв Та ако някой знае нещо по вапроса да пише ако не.... ще се взимат маи от 150.

    P.S: намерих на едно място за 60лв но ся някви Турски (Точно на гарба на "такси 1" до бензиностанция Shell)
    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

  • #2
    орегиналните са скъпи наистина заради лулите, можеш да си вземеш по размери, обаче слагането и махането на кабелите при свещите е голяма мъка
    155 2.0 traktor

    Comment


    • #3
      Преди време и аз се сблъсках с този проблем с кабелите,търсих къде ли не и ми искаха нечовешките цифри за тях.Накрая си купих някъкви марка Bremi за 97лв.,но не бяха за алфа 33, а от голф KR-мотора ,така ми каза продавача.Стават по дължина,но трябва да им махнеш ламаринките които са на лулите.
      Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
      sigpic

      Comment


      • #4
        Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
        Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
        Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
          Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
          Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук
          Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Boxer
            орегиналните са скъпи наистина заради лулите, можеш да си вземеш по размери, обаче слагането и махането на кабелите при свещите е голяма мъка
            Кабелът е на клема, която се завива в лулата и се сваля за 10 секунди (само за оригиналните, разбира се)
            Alfa33S16V Q4

            Comment


            • #7
              [quote=Bobi_33]
              Първоначално публикувано от "DJ_STIVAN":3t64a8bj
              Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
              Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук [/quote:3t64a8bj]

              Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
              А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата
              Alfa33S16V Q4

              Comment


              • #8
                [quote=Lisko]
                Първоначално публикувано от Bobi_33
                Първоначално публикувано от "DJ_STIVAN":21uq6m28
                Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!!
                Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук
                Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
                А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата[/quote:21uq6m28]

                За кабели под 150лв има уникални, много по-добри от оригиналните Аз също съм за Денсо Иридиум само дето м/у ИК20 и ИК22 има разлика от тука до небето
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  [quote=Bobo][quote=Lisko][quote=Bobi_33][quote="DJ_STIVAN":fxh6i127]Поръчал съм 2 типа кабели,подобни на тези по дължина и вид.В понеделник ще видя дали някой ще стане!!!Иначе ми се обадиха,че в Кърджали имало кабели точно за тозо модел Champion 35лв !!![/quote]

                  Само Шампион не взимай ,ще сбъркаш с него.За ориентир си вземи мултицет, не трябва да дават повече от 6 килоома. Оригиналните на Бош са 1 килоом ,пише си на тях. Всеки кабел повече от 6 килоома е за кофата за боклук [/quote]

                  Оригиналните са с 5 килоома на лулата и 1 килоом на клемата за дистрибуторната капачка, Боби. Това съм ти го казвал няколко пъти. А Champion е пълен боклук, както и всички кабели под 150лв. Има вариант тези на Голфа да станат като махнеш ламарините - те са със същите накрайници. Аз съм ги виждал, но не помня фирмата, на която бяха (Bosch май). И знай, че ако лулата за свещите изисква да поставиш, как да го кажа - удебеляващата втулка на свеща, не си взимай
                  А като сменяш кабели, смени си и свещите - Denso IK20(22) и забравяш тези проблеми докато имаш колата[/quote]

                  За кабели под 150лв има уникални, много по-добри от оригиналните Аз също съм за Денсо Иридиум само дето м/у ИК20 и ИК22 има разлика от тука до небето [/quote:fxh6i127]

                  За кабелите не съм убеден
                  Относно свещите ->
                  [url="http://www.globaldenso.com/cgi-bin/global/plug/euro/4w/4w-plug.cgi?action=search&filename=maker1car.csv"]http://www.globaldenso.com/cgi-bin/glob ... er1car.csv[/url]

                  http://www.globaldenso.com/PLUG/power/spec.html

                  Та не разбрах къде е разликата м/у земята и небето - за теб май са едно, а ТУРБО???
                  Alfa33S16V Q4

                  Comment


                  • #10
                    Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
                    Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                    Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                    Comment


                    • #11
                      Човече, с какво си "загладил" вала и си сложил стария размер лагери това е безумие ще страдаш много
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
                        Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
                        тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско ....
                        '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                        '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                        '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Venci
                          Човече, с какво си "загладил" вала и си сложил стария размер лагери това е безумие ще страдаш много
                          Не го заглаждах аз, а един приятел монтьор,с текстилна щукрака. А за лагерите - така каза монтьора, а и доколкото знам май вала не търпи трети ремонт,кво ще кажете?
                          Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                          Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                          Comment


                          • #14
                            Колега DJ_STIVAN, Venci е прав ,ще имаш големи ядове с вала.По-добре свали вала и отиди да ти го шлаифат ,може 3 ремонт да го хване и нещата да станат как си треа.
                            Lancia Delta HPE 2.0 16V "95
                            sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от valjo
                              Първоначално публикувано от DJ_STIVAN
                              Свещи купих Denso но незнам точно какви,изкараха ги по каталог.7.50лв струва едната,но ще изчакам със смяната,че колата влзна в бокса. След фурсаж на около 5500 оборота взе да се чува едно силно тракане и светна лампата на маслото.Излезна, че 2-ри биелен лагер е застъргал и надрал леко вала.Също така маслото,което е на 1000км (Selenia Gold) се оказа,че е някво менте.Свалих биелния лагер и се оказа че вала е с 2-ри ремонт лагери,взех нов комплект лагери,същия размер,загладих вала,слойих новия лагер и смених маслото с MOTOIL formula PLUS w15\40(посъветваха ме да е малко по гъсто заради износения вал).Запалих колата и тракането изчезна,но сега ме е страх да вдигна повече от 3000оборота Утре ще видя какви точно са свещите и ще ви кажа, а за кабел ще излизам след някой друг ден (ако колата е добре)
                              тва ли ти е перфектната алфа бе, Лиско ....
                              Далеч е от перфектна в момента, но да се надяваме след някой друг месец свичко да си дойде на мястото. Тея дни трябва да смена кабелите и свещите и да я закарам на ЕЛКОН, да видим там кво ще кажат
                              Alfa Romeo 33 QV 92' - Ex
                              Fiat Coupe 2.0 20V TURBO KINUGAWA TD06SL2 - 25G Billet; Madness Motorsport Remap; OMP Lowering Springs Kit -30mm;HDI EBC;17" Fittipaldi Avon; 390HP & 426NM

                              Comment

                              Working...
                              X